I wish I was a punkrocker with flowers in my head!

Jag lever
Indien ar varmt,
Det gar kor pa vagarna
Alla kor som idioter
Det ar damm overallt
MAten smakar mer an bra
Min rumskompis Frida ar fantastisk
Alla andra ar ocksa fantastiska
JAg tycker om att spela den indidka leken Caborde
Jag skrattar hela tiden
Vi spela Bananacrams! (Sa kul, du borde prova!!!)
Jag duschar i en hink
Jag tvattar i en hink
Det liger kobajs pa vagarna
En halvtimma pa internetcafet kostar en och femtio
En taxi tur kostar tre kronor
Manniskor har prick i pannan
Alla stirrar pa mig och mina vita vanner
Jag ater med handerna
JAg blir fotograferad med andras babisar
Jag laser med en ficklampa pa kvallarna!
Gud at god

Indien ar bara for helt fantastiskt underbart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0