Something

Nu ska jag blogga och jag ska bara ta med det viktigaste!

1. Nu har jag sett den vakraste solnedgangen i mitt liv! Havet, Horisonten, avgaser, Bombay night life!

2. Praktiken blir allt battre, idag var jag dagisfroken igen i en skola med dubbelt sa manga flugor an elever, berodde antagligen pa att den lag vid Bombays storsta soptip, eller snarare i mitten av soptippen! Mysigt var det! Indiska barn ar otroligt vackra lite klangiga kanske men valdigt goa!

3. Bombay har ocksa delat med sig av lite amerikansk film pa bio!

4. Nar man aker tag ar det absolut mest givandeatt sta i dorropningen med halva kropen utanfor taget och kanna vinden ruffsa omkring haret och ducka for pelare.

5. Sag aldrig att du inte ska gora saker for det skiter sig! Jag satt och predikad for Mario for ett tagsedan att jag aldrig skulle ata hjarna, det hade han gjort och jag sag pa honom med en lagom motbjudande blick. Igar var vi pa ett ungdomsmote (mycket trevligt) men innan blev vi bjudna pa mat och jag holl pa att do av hunger sa maten smakade fantastiskt!!! Det visade sig ochsa sedan att det var hjarna jag hade atit och genast kom en nagot illamaendekanbsla till mig! Man ska alldrig saga aldrig!

Nu ska jag vidare och kopa glass och sattamig vid havet, jag och Holly har smitit fran resten av gruppen for att ga pa en upptacksfard! Antligen!

Indien halsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0