White Blank Page

I veckan ska jag åka till Maxi Stormarknad och köpa flyttlådor. Förstår ni FLYTTLÅDOR!!! Inte ens jag förstår detta. Innan Jul ska mitt rum vara nerpackat. Innan Jul ska alla mina tavlor, prylar, kläder och annat smått och gott ha sin specifika plats i en flyttlåda gjord av papp. Det är inte så att jag ska flytta, jag ska bara ge mig av i drygt tre månader men "flyttpackas" ska det göras ändå. Förstår ni vilken grej! Min första egna flyttlåda! Min "första flytta hemifrån" är nog inte så långt borta, jag ska bara "öva" i tre månader först då jag ska bo i Indien och gå en bibelskola tillsammans med ett gäng andra. Inte vet jag riktigt vad jag ger mig in i men vad spelar det för roll. Lite äventyr har väl ingen dött av. Är det inte dags att prova vingarna lite!? Dyka i vattnet eller kanske till och med dyka rätt upp i himmelen?!

Foto: Saga Aginger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0