I wan't to dance with somebody

The ultimate day to celebrate the last day as a child and eighteen well lived years! (Nu var det några månader sedan men vem bryr sig, inte jag för det var AWESOME!!!)
.
  • Roadtrip med härligaste polaren i gosigaste bilen
  • Dönande musik
  • Pannkakor
  • Havsvind i håret
  • Utlandssightsing
  • Födelsedags sång
  • Oväntat sällskap
  • GRATIS GLASS!!!!!
.
.
Dagen idag då?!? 11/11-10
Idag är en dag att komma ihåg, en milstolpe att se tillbaka på, ett steg i en ny riktning... Jag har postat ett otroligt viktigt brev! Håll alla tummar och tår och rösta på mig!!! Nu är det bara den sketans långa väntan kvar, jag kommer näst intill dö!!!
.
.
Fred på jorden och kärlek till människorna! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0