Hot Fudge

I morgon börjar en ny fas i livet! Dags att vara vegetarian för si så där 30 dagar! Undrar verkligen hur det kommer att gå! Det känns inte som att det kommer att bli så jobbigt men jag vet ju inte. Tänk när mamma laga super god mat, som innehåller kött, då är det lite surt kanske, och en annan nackdel blir att jag måste laga all mat själv?!? Men det kan det vara värt. Slå ett slag för djurhandeln, som jag inte vet så mycket om men vad jag har nys om är den inte alltid så trevlig. En gång på en bussutflyckt till Tyskland stannade vi på en rastplats där en lastbil lastad med grisar också stannat. Den synen räcker för att tycka synd om de stackars grisarna, så vi går inte mer in på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0