Old Town

.
Det fanns alldeles för mycket choklad och Tomteskum på jobbet idag!!! Ont i magen!?
.
I kväll ska det bli en kvinnlig klassåterträff!! :D De årliga julklappsleken! Jag har hittat alla mina paket i mitt rum så det kan bli spännande och se vad som händer, om brudarna uppskattar mitt "skräp"! Ser i alla fall mycket fram emot att träffa alla bruds igen! Lite sång, musik, skrik, glögg och paket-krig, kan bara sluta i härligheter och skratt!
.
Skratt var det även mycket av kvällen bilden är ifrån! Hos Elodie i Paris! Rekommenderar varmt Elodie och hennes vänner, stackars alla er som inte får träffa dem! Nästan värt att ni tvångsbesöker dem!
.
.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0