Poona Dear Poona!!

Mina dagar i Poona borjar lida mot sitt slut, just nar man kanner att man kanner till sitt omrade, nar man vet att rikshan inte tar fel vag, nar man kan ga till busshallplatsen och ta genvagen, nar man vet bvvart narmsta stalle som saljer goaste glassen ligger, vart den basta chokladen finns, hur man tar sig till marknaden, nar man antligen har lart kanna ungdommarna i kyrkan battre, ja listan kan bli lang... Men flytten blir nog trevlig, lite kalalre (TAck och lov) och nya utmaningar, dock ar det ocksa ett tecken pa att resan och tiden med dessa otroligt fantastiska manniskorna borjar ta slut. Hur ska jag komma upp ur sangen utan Fridas Och Brendas tjatande, Vems skagg ska jag nu hallas i shack nar jag inte ser Jakobs rodtoniga skagg varje dag, vad ska jag gora utan Silvans otroligt hasrliga leende som dagligen moter mitt, Vem ska ta oss pa sakra men donderande aventyr nar Supryia inte ar med mig langre, kvallssnacken med Erica...? ja listan blir lang har med.

(Nu spelas Basshunter)

Idag har jag bokdtavligt talat skuttat runt och tjutigt av lycka innan jag ens fick breven som Asher holl i sin hand, Jag har fatt brev!!! Julia freaking Burgen har skickat i sarklass det vackraste brevet i varldshistorian och jag skrattade mig igenom hela baksidan! Och Matilda Roy Bostrom hade ett minst lika fint brev till mig! AH Hjartegoingar!

Nu ska jag skynda mig tillbaka medans Basshunter fortfaraqnde spelas!!!

OPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0