Pray for India!

Idag har jag gatt hela dagen, vi gick till Gandhis fangelse i Poona, Drygt i tva timmar!! Helt sjukt att taxin hem kostade 15 kr for hela taxin!! Sa med andra ord har jag idag gatt pa samma golv som Gandhi gjort, denna hjalte!

Igar firade vi Frippes fodelsedag, p ett svensk, mexicanskt, indiskt, afrikanskt vis! Med andra ord, sang pa morgonen, dusch med jordvatten och vatten pa eftermiddagen och en ackig indisk tarta pa kvallen!! Dans och party heeela dagen!

Pa tisdag ska vi j\ha en till Cabordi match! oj vad det sdka vinnas, leken gar i stort satt ut pa att man ska brotta ner motstandarna... och sga Casbordy utan avbrott... Kul!

Jag skrattar heeeeel tiden, helt sjukt, jag far lixom inte stop pa skrattet! Det bara bubblar, och ibland i fel stund.. pinsamt.. nar min grupp pa mig Jakob och Supryia var i en kyrka sa blev vi bjudna p[ massa te och sa och det AR sa svart att saga nej!!! Nar vi till slut kom ifran allas fina hem (Som bestod av ett rum!) Sa fragar grannen om vi kan vara med pa ett kort med hennes dotter.. Sa vipps star jag och jakob och blir fotade med en indisk babis i famnen.. helt sjukt och oj vad jag brast i skratt!!!! Som jag lite smidigt gomde... men oj josses!!!

Ja det far vara sa sa lange! Massor med karlek till Knasiga sverige! j ni ar knappa dar borta! Men bra bast och vackrast..!

PTL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0