You and I

Från och med idag äger jag ett visum som ger mig
rätten att vistas som turist i Indien i sex månader!!!
.
Nyår är på ingång och det firas med ett spontant kameraköp! Eller nja inte riktigt kanske, mer när jag i morse insåg att Taj Mahal faktiskt ligger i Dehli och att jag dit ska åka måste jag kunna dokumentera!! Men innan dess ska Västra Götalands i sär klass snyggaste Nyårstårta dokumenteras och ätas! Fast det vet ingen om en, att tårtan kommer bli så grym, förutom jag och Adam som ska lyckas göra den. Handlat har vi gjort nu, på Maxi lite lagom sent så att alla andra som också vill handla inför nyår skulle ha stuckit! Tog "genvägen" över isen och provade de nya kameraköpet, tror föresten att min kamera får kallas för "Tant Brun"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0