Wavin' Flag-Coca-cola Celebration Mix

.
Nu i tågförseningarnas tid är det skönt att veta att idag var årets mörkaste dag! Nu är det ljusare tider på gång! Inte minst i Indien! Jag har städat och packat och ordnat med viktiga papper idag, och inte minst vaccinerat mig lite till. Så fascinerande de där med sprutor tycker jag, det är synd att de tar dem i armen så att man inte kan se noggrannare på nålen och när de sprutar in vätskan!
.
Idag ska det slås ett slag för mannen utan hatten fast med katten i arp! Sorgligt men sant så ska jag erkänna att jag börjar sjunga med lite i låtar jag inte lagt till i listan... "Singing forever young..." (Aj aj?!)
.
Peace out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0