Now We Are Free

.
Kreativ Kväll! Ensam kväll hemma= Penslar, färg & en gran(?!)
Ja, innan jag blev ensam så fick jag agera frisörtant åt mina systrar, 50-tals teams (och bollarna som står i bakgrunden är super fina, Helena har gjort dem till dagens bröllop, många lyckönskningar till brudparet!). Men tillbaka till målandet, det är så trevligt att kleta lite färg på ett papper då och då. Dagens klet ska bli till jul-paket-pynt och kanske en present.
.
Kvällen tog dock inte slut efter målandet, det låg en film på bordet som skulle ses, (den handlade inte om vindkraftverk) mer om "brutalt-dödande-killar", men en mycket bra "brutalt-dödande-killar-film" kanske till och med någon tår i slutet, eller var det bara "trött-tåren"? Ja, jag var ju trött, men inte så trött!
.
Resultat:
Lyckad-ensam-hemma-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0