I'm Gonna Be (500 miles)

.
MATILDA KOM TILL ALINGSÅS!!!!!
.
Idag har jag tagit en spruta! Så otroligt trevligt för jag får nästan aldrig ta sprutor! Blev så väldigt vaccinerad när jag var liten att min första spruta under hela skolgången var svinis som jag tog förra året! Äntligen börjar sprutorna komma lite mer regelbundet, i morgon blir det fler! En till positivt sak med att resa, sprutor!
.
Vill också säga att jag har fått världens finaste julklapp av B.Davis! Slå den om ni kan!!!
.

MATILDA KOM TILL ALINGSÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MATILDA KOM TILL ALINGSÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MATILDA KOM TILL ALINGSÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
VI behöver lite fler som du i Alingsås!!!
.
.Bästa billåten ever!!! Roadtrip here I come!!!
.
"If i get drunk yes i know i'm gonna be
I'm gonna be the man who gets drunk next to you"





Kommentarer
Postat av: matilda

Du är fin. Jag skulle gärna ha fler alingsåsare här uppe också. för ni är så fina.

2010-12-21 @ 17:17:59
URL: http://matildabostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0